Gemaakt voor PSP 7
Filter Neu
De corner is
hier
te downloaden.
Shapes zit standaard in PSP en heet Soccer Ball
***Voorwaarden***
1 Open een
nieuwe transparante afbeelding van 500 x 500 pix en maak een
nieuwe rasterlaag aan.
2 Zet je voor
en achtergrond op kleur.Neem een kleur die je zelf mooi vindt.
3
Ga naar je basisvormen en zoek
deze vorm op.
Lijn
stijl : scherpe punten.
4 Trek nu
vanaf een hoek de bal, zoals hier te zien is op het voorbeeld.
5 Selecties -
Alles selecteren Selectie zwevend.
6 Effecten
Insteekfilters en zoek naar: Neu Sonderangebot met
deze instelling:
7 Kleuren
Inkleuren en kies een kleur die je mooi vindt.
8 Selectie
opheffen.
9 Lagen
Nieuwe rasterlaag en zet er een mooie tube op.
10 selecties
Zwevend.
11 Effecten
3D effecten Gestanst
-Verticaal en Horizontaal op 8 Dekking 100 en
Vervaging op 38,2
12 Herhaal op
8
13 Lagen zichtbare lagen samenvoegen.
14 Bewerken
kopiλren. Open een nieuwe transparante afbeelding van 500 x
500 pix
en plak je
afbeelding als nieuwe laag, dan staat hij mooi in het midden.
15 Zoek een
lichte bijpassende kleur. Lagen nieuwe rasterlaag Lagen
Schikken achteraan en giet die laag vol met je gekozen
kleur.
16 Lagen
Alle lagen samenvoegen.
17 Selecties
Alles selecteren Selecties Wijzigen Inkrimpen
met 10 pix Selectie omkeren.
18 Vul de
rand met de kleur van het motief in het midden en geef de
afschuining : Metallic.
19 Wissel de
kleur en voeg een rand van 10 pix toe.
20 Wissel
weer je kleur en voeg een rand van 10 pix toe met je donkere
kleur, geef de zelfde afschuining. Metallic
21 Neem je
corner, Als het nodig is verkleinen en hem in de hoeken plaatsen
op een nieuwe laag.
23 Geef de
corner een slagschaduw van 5 5 Dekking 80 en Vervaging
3,1 Kleur zwart.
De corners
heb ik paars gemaakt maar dat kan je veranderen in je eigen
kleur door naar inkleuren te gaan.
Ik hoop dat
jullie veel plezier hebben van mijn lesje en mochten mijn lesjes
overeenkomen met andere lessen dan is dit toeval en zeker niet
mijn bedoeling.
Niets uit deze les mag worden gekopieerd zonder
mijn toestemming.
|